Ste že naš član?
Prijava registracija
Pokličite nas
05 364 66 17
Košarica
Košarica je prazna
Polcar Official Distributer

Porsche 911 Turbo – legenda skozi zgodovino v najprestižnejši model

08.08.2017

Pisalo se je leto 1963 in na frankfurtskem avtosalonu so prvič predstavili legendarno Devetstoenajstico. Deset let po najavi avtomobila, ki ga dandanes zaradi značilne in unikatne oblike prepoznavajo tako poznavalci avtomobilizma, kot tisti, ki s tem nimajo nobene veze, je Porsche navdušil s povsem novim in najatraktivnejšim modelom tedanjega časa, predserijskim vozilom Porsche 911 Turbo.

Porsche 911 Turbo – legenda skozi zgodovino v najprestižnejši model
Od takrat predstavlja Porsche 911 najuspešnejši športni avtomobil na svetu.
 
Karakteristike, s katerimi je začel svetovno slavo, so predstavljale zgodovinski mejnik. Za tedanje razmere je bila maksimalna dosežena hitrost 250 km na uro pri razviti moči 190 kW uresničitev sanj in presežek tehnologije, ki je 911 še dolgo postavljal na prvo mesto po hitrosti med nemškimi avtomobili.
Čeprav so v podjetju mislili, da bodo prvi model izdelali v tisoč primerih, se je ta številka do leta 1989, ko je bil še vedno aktualen, povečala na nepričakovanih 21.000.
Dve leti kasneje, leta 1991, je Porsche po nekoliko krajšem premoru presenetil z novo izvedbo posodobljenega modela, ki je temeljil na osnovi 964. Novejši model se ni razlikoval samo po zunanjosti, temveč je presenetil tudi z večjim, kar 3,3 –litrskim motorjem, ki ga je leta 1995 prekosila prostornejša – 3,6 litrska izvedba naslednje generacije turbo modelov. S tem modelom so podvojili tudi moč prvega modela na 300 kW. Leta 2000 so prvič predstavili novost Porschejevih 911 modelov, keramične zavore, ki so se obdržale vse do danes, tedanji sistem zračnega hlajenja motorja pa je zamenjalo hlajenje z vodo.
Današnji modeli 911 Turbo imajo 3,8-litrske motorje, izboljšane karakteristike in bolj prefinjeno izoblikovano zunanjost. In čeprav se je v vseh letih zgodilo manj spremememb kot pri avtomobilih drugih blagovnih znamk, ostaja pri modelu Porsche 911 Turbo eno nespremenjeno: pričarati vrhunsko udobje vožnje in odkriti čisti užitek hitrosti, združeni v cestno eleganco.

Najizvirnejši model na voljo le za 500 srečnežev

A ne glede na pestro zgodovino te znamenite legende, pa se najmočnejši in najizvirnejši model v vsej zgodovini  911 Turbo S šele predstavlja javnosti. 
Ekskluzivno linijo najnovejšega modela Porsche 911 Turbo S Exclusive, ki bo na voljo samo 500 najsrečnejšim kupcem, odlikujejo specifične lastnosti. Ta športni avtomobil poganja 3,8-litrski biturbo šestvaljni motor s kar 607 konjskimi močmi. Njegova najvišja hitrost sicer ne ustreza pravilom naših cest, dosega pa zavidljivih 330 kilometrov na uro. Iz točke 0 do prvih 100 kilometrov pospeši v samo 2,9 sekunde, za doseženih 200 kilometrov pa boste potrebovali še dodatnih 7 sekund. 
Če vas nismo navdušili s številkami, vas bo morda navdušilo tisto, kar predstavlja drugačnost od klasičnega modela Turbo S.  Vsem modelom je skupna kraljevska kovinsko zlata barva, ki jo preko celega avtomobila elegantno dopolnjujeta dve črti iz ogljikovih vlaken. Malce nižje se bo pogled ustavil na 20-palčnih kolesih, ki so barvno usklajeni s celotnim zunanjim (in notranjim) videzom avtomobila. Doživetje v tem športnem lepotcu pa, kot je najbrž pričakovati, predstavlja vse, kar si lahko zamislimo pod čisti luksuz: najkvalitetnejšo usnjeno notranjost, dopolnjeno z zlatorumenimi šivi, komfortni sedeži s kar 18-stopenjskimi i nastavitvami,  popestritev temnega ambienta s karbonskimi vložki in za piko na i še znak, da gre res za ekskluzivno serijo – kovinsko ploščico z zaporedno številko avtomobila, ki se nahaja na sovoznikovi strani.
Kot je pri Porscheju pričakovati, boste za svoj izvod, v kolikor boste uspeli priti do njega, odšteli okrog 260 tisočakov. 
A to še ni vse. Če ste ljubitelj ujemajočih detajlov, lahko najnovejšo cestno pridobitev popestrite še z ujemajočo ročno uro ali pa kompletom potovalnih kovčkov in torb. Proti plačilu v stilu Porscheja, seveda.