Ste že naš član?
Prijava registracija
Pokličite nas
05 364 66 17
Košarica
Košarica je prazna
Polcar Official Distributer

BMW X7 - Stroj za pumpanje ega petičnežev

06.11.2017

Čeprav je BMW z razvojem različnih modelov in variacij svojih avtomobilov v zadnjih letih pogosto držal niti in usmerjal avtomobilski trg, se je ves čas zdelo, da v tej bogati zbirki nemških avtomobilov vendar nekaj manjka.

BMW X7 - Stroj za pumpanje ega petičnežev
Je bila to nadgradnja enega najbolj udarnih BMW-jevih avtomobilov, X5? Ali pa je šlo kljub temu  res za odgovor na vozila kot je Audi Q7?
 
Kakorkoli, vprašanj in ugibanj je konec. 
BMW je na letošnjem Avto salonu v Frankfurtu po dolgih pričakovanjih končno predstavil svojega najnovejšega mogotca, ki že buri duhove v vrstah petičnežev in vzbuja zavist pri vseh ostalih. 
X7 iPerformance, ki v svojem razredu velja za enega najvišjih športnih avtomobilov, bo tako od konca prihodnjega leta že za nekaj več kot 75.000 EUR za začetni model na voljo za vse, ki uživajo v opaženosti in ljubijo izstopanje, pri tem pa bolj kot na tehnične specifikacije, stavijo na statusni položaj. 

Poudarjena velikost in višina 

Mnoge je dejstvo, kako velik in visok je pravzaprav X7, zelo presenetilo. Že sama velikost avtomobila je, kot se pri športnih terencih spodobi, ogromna in opazna, BMW pa je z modelom X7 želel izrazito poudariti še višino. 
Slednjo je pridobil na račun 23-palčnih koles, vizualno pa sta svoje dodala še izrazito pokončna in navpična sprednji in zadnji konec, ki zaradi tega izstopata od ostalih modelov. Avto je ustrezno dvignjen, kar omogoča popoln nadzor nad dogajanjem na cesti in opazovanje neposredne okolice med uživanjem v razkošni vožnji. 
 
Zdi se, kot da je ves sprednji del avtomobila ena sama dvojna razkošna rešetka oziromasestavljen iz velike maske, ki je pri tem modelu povečana do najvišje možne dolžine, saj zajema pretežni del sprednje strani. Da ta toliko bolj izstopa, še dodatno poskrbijo minimalistične in vitke sprednje luči, v katerih je uporabljena laserska tehnologija. Te najdemo tudi na zadnjem delu X7, le da so med seboj povezane s srebrno kromirano palico, ki se razteza po širini zadnje dvižne vrvi. Pri BMW-ju so takšen izgled napovedali za vse luksuzne modele njihovih naprednih avtomobilov. 

Razkošje, ki se čuti, vidi in doživlja

Če so pri zunanjosti želeli prestiž in mogočnost znamke doseči z nadpovprečno višino avtomobila, pa se v notranjosti bohoti razkošje dvobarvnih usnjenih sedežev in avto tepihi iz žametne podloge. Potniki bodo lahko uživali v neskončnem razgledu na okolico, ki ga omogočajo velika stranska okna in ogromno panoramsko okno na strehi, v slabšem vremenu in na daljši poti pa si bodo čas krajšali s poljubnimi vsebinami na zaslonih, ki pripadajo vsakemu sedežu v avtu. 
Notranjost X7 z vsemi šestimi sedeži nikakor ni naključje, temveč je skrbno dodelan koncept, ki želi v prvi fazi zadovoljiti občutek pomembnosti in prestiža voznika in ostalih potnikov. 
 
Ker je bil koncept X7 iPerformance šele predstavljen, BMW pa ne razkriva podrobnosti, lahko le ugibamo o specifikacijah, s katerimi nas bo ta prestiž razvajal in premagoval kilometre na cesti. 
Predstavljen model ima, po pričakovanjih, elektrificiran pogon, hibridni koncept pa vključuje še bencinski motor z BMW-jevim turbo kompresorjem TwinPower, ki bi lahko bil podoben tistemu, ki je na voljo v serijah X3 in X5. 
 
Naj gre za dovršenost notranjosti ali zgolj za ekstremizem velikosti avtomobila, eno je zagotovo - z novim X7 i Performance ne boste nikoli več neopaženi. 
In prepričani smo, da je ravno to eden glavnih prodajnih adutov BMW-jeve najnovejše pridobitve.