Ste že naš član?
Prijava registracija
Pokličite nas
05 364 66 17
Košarica
Košarica je prazna
Polcar Official Distributer

Cenik dostave

Blago, naročeno tako v naši spletni trgovini kot po telefonu, e-pošte,… gre na pot v najkrajšem možnem času. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, vedno izberemo najbolj optimalno pot. Z našim dostavnim partnerjem DPD, lahko dostavo pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas pokličejo ter se skladno z vami dogovorijo za nov termin dostave.

 

Strošek dostave

Vrsta poštnine / izdelka Cena
Lažji paket (brisalci, žarnice, smerniki, filtri, jopiči, svečke, antene...) € 3,95
Standardni paket (žarometi, ogledala, zadnje luči, sklopke, izpušni sistemi...) € 5,95
Težji paket (vetrobranska stekla, gume, odbijači, pokrovi motorja...) € 6,99
  • O tem, ali artikel ustreza lažjemu, standardnemu ali težjemu paketu, ste natančno obveščeni ob vpogledu posameznega izdelka.
  • Vsi stroški dostave ter stroški pakiranja se obračunajo v postopku nakupovanja in se izpišejo v naročilnici/računu.
  • V primeru da je pošiljka poslana preko Pošte Slovenije, se poštnina poveča za 0,96€, kolikor znaša provizija storitve za plačila paketov po povzetju.

Najnižja vrednost spletnega naročila je lahko 2,00 €.

 

Brezplačna dostava

Dodatno: Nekateri izdelki zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno* v katalogu trgovine. V primeru, da poleg izdelka z brezplačno dostavo naročite še druge izdelke, je dostava še vedno brezplačna.

*simbol za brezplačno dostavo

 

Dodatne koristne informacije:

Če naročite različne vrste izdelkov (na primer metlice brisalcev + komplet žarometov), se za izračun stroška dostave upošteva strošek artikla z višjo ceno dostave, ne glede na količino naročila (primer: 1 metlica + 5 žarometov = 5,95 EUR).

Ko je naročenih več izdelkov in je dobavni rok za nekatere daljši, običajno izdelki ki so na zalogi odpošljemo takoj, ostale pa takoj ko so na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi.

Dostava kamorkoli - dopoldne

Naš partner običajno dostavlja pakete v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate različni naslov za dostavo. Običajno če vas ne uspejo dobiti, vas pokličejo na vašo kontaktno številko za ponovni termin (lahko tudi lokacijo) dostave.

Status pošiljke

Za trenutno stanje vaše pošiljke nas lahko pokličete na številko 05 3646 617, na kateri vam bomo posredovali številko vašega paketa. Za tem lahko na povezavi DPD Sledenje paketov, vpišete številko vašega paketa ter preverite status/prihod vašega paketa. Za vse natančne infomacije ali težave se lahko obrnete tudi na DPD centralno številko 01 513 23 00.