Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja podjetja SUBAN trgovina in storitve d.o.o. so sestavljeni v skladu s Splošno Uredbo EU o varstvu podatkov (Uredba), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
S spletno stranjo www.silux.si upravlja podjetje SUBAN trgovina in storitve d.o.o., Kazarje 3, 6230 Postojna, matična številka: 6590772000, davčna številka: SI26391201 (v nadaljevanju: podjetje), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletni katalog, artikli ter cenik
Ponudba artiklov
Ponudba artiklov na spletu se lahko dnevno spreminja, za artikle na spletu veljajo spletne cene.
Naročilo blaga
- elektronsko preko spletnega kataloga oz. naročilnice,
- preko pomoči v živo (klepet),
- preko e-poštnega naslova: podpora@silux.si,
- preko telefona na podlagi cenika ali.
Podatki o sklenjeni pogodbi oz. o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju SUBAN d.o.o., v skladu z veljavno zakonodajo.
Pogodba oz. naročilo se lahko sklene v slovenskem jeziku.
Pogodbo oz. naročilo je možno skleniti po telefonu, elektronski pošti ali preko spletne strani www.silux.si.
Popravke ali dodatke k naročilu je mogoče posredovati po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.
Minimalni znesek spletnega naročila znaša 5€.
Koraki nakupa - sklenitev pogodbe ali naročila
Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila. Ko uporabnik najde artikel, ki ga želi naročiti ga vstavi v košarico.
Koraki nakupa v vozičku:
1.korak: Izberite količino izdelkov, katere želite naročiti ter jih potrdite --> nadaljuj z nakupom.
2. korak: Izberite način plačila izbranega blaga ter dostavo.
3.korak: Izberite, ali ste fizična ali pravna oseba ter pripišete podatke za plačilo/dostavo.
4.korak: Na desni boste videli seznam vseh artiklov, ki jih želite naročiti in znesek celotnega nakupa. Označite, da ste seznanjeni s pogoji naročanja in obveznostjo plačila (v nasprotnem primeru naročila ni mogoče zaključiti). Nato zaključite naročilo.
Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "Naročilo potrjeno" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Postopek obveščanja o nakupu:
- po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti ali sms sporočilu, da je naročilo sprejeto
- naša ekipa naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi ali zavrže z razlogom
- vezani smo izključno na dobavo s strani naših dobaviteljev in na čas, v katerem lahko dobavitelj dostavi artikel do naše poslovalnice. V kolikor je dobava zelo dolga in kupec ne želi čakati, nam to sporoči, artikel bomo odstranili iz naročila in vrnili kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale morebitne artikle lahko kupec počaka ali pa celotno naročilo stornira
Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi utegnila nastati zaradi daljših dobavnih rokov, napačno naročenih izdelkov s strani stranke ali zaradi nedobave artiklov, ki jih podjetje nima na zalogi v lastnem skladišču.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo enako za vse uporabnike naše spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Navkljub prizadevanju naše ekipe, da bi bili na spletu točni podatki, vključno s cenami artiklov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V takšnem primeru bo kupcu, v kolikor bo tako želel, omogočen odstop od pogodbe. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
Darilni bon / popustni kuponi SILUX
Darilni bon je moč kupiti v naši spletni trgovini. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, se razlika doplača. Popustni ter ostali kuponi SILUX se medseboj ne seštevajo.
Brezplačna dostava s kuponom velja samo za spletne nakupe in ne za nakup preko e-pošte oziroma telefona. Izjemoma se brezplačna dostava prizna tudi pri naročilu preko telefona oziroma e-pošte, če potrošnik naroči izdelke s skupno vrednostjo več kot 50€.
Darila spletne trgovine Silux
V določenih primerih in akcijah prejmete ob nakupu izdelkov, ki ste jih naročili tudi priložnostna darilca, katera vam poklanja naša spletna trgovina. Darila dobite le v primeru spletnega naročila (Za telefonska naročila ne velja.). Darila se med seboj ne seštevajo.
Nakup za pravne osebe
Spletna trgovina Silux pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 70 € z DDV),
- s predračunom,
- s kartico ali Paypal sistemom,
- plačilo z odlogom, v kolikor se prodajalec in kupec-pravna oseba tako dogovorita.
Če se zahteva izdaja računa na podjetje, mora kupec predhodno seznaniti s splošnimi pogoji poslovanja, ki veljajo za podjetja. Razlika je predvsem v možnostih odstopa od pogodbe. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam je omogočeno vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe. Vračilo kupnine za pravne osebe ni mogoče. Vračilo bomo sprejeli le v primeru napačno dostavljenih izdelkov, če nam to sporočite najkasneje v 8 dneh od prejema paketa. Pravne osebe lahko uveljavljajo garancijo (vložijo reklamacijo) ali stvarno napako.
Dobava blaga
Rok dobave blaga je obrazložen v rubriki pogosta vprašanja, ter prav tako viden na vsake izdelku. Podjetje SUBAN d.o.o. v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
Možni so izredni primeri, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, takrat bo kupec o tem tudi obveščen. Vsi dobavni roki veljajo za delovne dni, sobote in nedelje ter prazniki ne štejejo.. Podjetje Suban d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za zamude dobaviteljev/prevoznikov, zamude dostavni služb (DPD, Pošta Slovenije), tehnične napake (nepravilno vodena zaloga v našem skladišču ali skladišču dobavitelja), višje sile...
Vsi izdelki, ki so označeni kot izdelki na zalogi, so na zalogi v našem ali centralnem skladišču v Varšavi in drugje po Evropi.
Dostava blaga
Dostava blaga je obrazložena v sekciji cenik dostave.
Izdaja računa, sklenitev pogodbe in plačilo blaga
Prodajalec izda račun za naročeno blago ob dobavi blaga kupcu . K izdanemu računu priloži tudi vso ostalo potrebno dokumentacijo.
Naročeno blago, ki je na zalogi, kupec plača ob dostavi (po povzetju).
Za večja naročila pravnih oseb (tako količinska, kot vrednostna) se lahko sklene pogodba, plačilo se izvrši direktno na TRR prodajalca, podjetja SUBAN d.o.o.. Naročeno blago ostane v lasti prodajalca, podjetja SUBAN d.o.o., do plačila celotne kupnine.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila. To lahko stori po elektronski pošti ali telefonu.
Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. V kolikor se odločite odstopiti od pogodbe, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago vrniti najpozneje v roku 30 dni po obvestilu, da odstopate od pogodbe. Obrazec za obvestilo o odstopu od pogodbe ali zamenjavi artikla najdete tukaj. Obrazec za reklamacijo izdelka pa tukaj.
Najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in izdelka, ki ga vračate, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila. Pri tem bomo uporabili enako plačilno sredstvo, ko ste ga uporabili za nakup. Ob odstopu od pogodbe krijete samo stroške vračila blaga.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica malomarnega ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot).
Garancijo in stvarno napako lahko uveljavljate le ob predložitvi originalnega računa, pooblaščene osebe-avtomehanika, iz katerega je razvidno, da je bil del strokovno vgrajen. Če uveljavljate stvarno napako, je potrebno k dokumentaciji predložiti obrazec za uveljavljanje stvarne napake, ki ga dobite na naši spletni strani.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, naj blago vrne nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Pošlje ga na naslov prodajalca. Osebnih vračil in pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Preden kupec pošlje paket na naš naslov, naj nujno preveri ali je izdelek kupljen v našu spletni trgovini. Pri tem si lahko pomaga s potrdilom o naročilu ali z računom. Če prejmemo izdelek, ki ni naš oz ni ustrezen za odstop, ne odgovajamo za napako kupca in paketa ne bomo vračali oz. bomo zaračunali stroške vračila.
Opozorilo: Če kupec po svoji volji vrnil izdelek, ki ne ustreza kriterijem (odstop od nakupa ni mogoč, izven predvidenega roka za odstop od nakupa, izven predvidenega za vračilo artikla po obvestilu o odstopu od nakupa ali izdelek, ki ni bil kupljen v naši trgovini), bomo tak izdelek vrnili le ob plačilu 10 EUR, ki predstavlja strošek obdelave neupravičene reklamacije. Neprevzeti izdelek bo uničen po 2 mesecih.
Naši kupci imajo pravico preveriti kupljeno blago na enak način, kot bi ga v fizični trgoivni. Izdelek lahko odpre in preveri ustreznost, ne more pa izdelka uporabiti. Zato priporočamo, da pred ličenjem, montažo ali nastavitvijo izdelka preverijo ustreznost blaga. Vračilo že montiranih ali lakiranih artiklov namreč ni mogoče, lahko pa kupci uveljavljajo stvarno napako ali garancijo.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. (v skladu z 5. odst. 43d. člena ZVPot).
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot).
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
- Ko nam vračate artikle, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa.
- Naslov za posredovanje artiklov je SUBAN D.O.O., Kazarje 3, 6230 Postojna.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno od Siluxa embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Če kupec z izdelkom ne bo ravnal po zgornjih smernicah, bomo uveljavljali zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. To bomo storili, ko bo originalna embalaža izdelka (ne velja za embalažo namenjeno pošiljanju). Po prejemu vrnjenega izdelka, bomo poškodbo ocenili in na podlagi tega zahtevali povračilo v procentih vrednosti izdelka (%).
*Pri zelo uničeni pošiljki, bo vsak primer obravnan individualno skupaj z dobaviteljem, kateri bo določil točen odbitek ali pa izdelek zavrnil.
V vseh primerih mora izdelek/blago seveda biti popolnoma nepoškodovano/nedotaknjeno.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina) razen v primeru, da je v naročilu dodana tudi Silux premium storitev.
Platforma Evropske komisije za spletno reševanje sporov: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Stvarna napaka
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v zakonsko določenih rokih - najkasneje 2 meseca po tem, ko odkrijete napako. Za stvarne napake, ki se pojavijo 2 leti po prejemu artikla, ne odgovarjamo. Šteje se, da je napaka na artiklu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od prejema. Pravica do uveljavljanja stvarne napake ugasne s potekom 2 let od dneva, ko ste nas obvestili o stvarni napaki.
V obvestilu natančno opišite napako. Omogočiti nam morate, da si izdelek ogledamo. Obvestite nas lahko osebno (ob tem vam izdamo potrdilo). Najhitreje pa nas obvestite prek Obrazca za uveljavljanje stvarne napake na artiklu, ki ga dobite tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.
Ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Vračilo kupnine
V kolikor je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno z vsemi pogoji za odstop od pogodbe, mu prodajalec vrne vsa prejeta plačila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Vračilo kavcije
V določenih primerih dajemo kupcem možnost vračila starega dela, ob hkratnem nakupu novega dela v naši spletni trgovini. V takšnem primeru kupec vplača kavcijo, ki mu je naknadno vrnjena, v kolikor dobavitelj oceni, da je stari del tehnično in drugače ustrezen ter nepoškodovan. Vračilo kavcije ponavadi traja od 3 do 4 tednov od datuma prejema volanske letve v naše skladišče.
V kolikor nam dobavitelj sporoči, da je poslan star del neustrezen (ni primerna za obnovo) z vidika njihove preveritve, kupcu ne povrnemo vplačane kavcije, temveč mu vrnemo njegov star del nazaj, takoj ko ga dobimo nazaj od dobavitelja.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.
Za nekatere dele je potrebno priložiti še:
• Kompresorji klime: račun o čiščenju sistema in zamenjavi obveznih delov (filter,kondenzator), izpušna in sesalna cev obvezno zaprti, v
kompresorju mora biti olje.
• Pri reklamaciji merilca pretoka zraka, egr ventila, lambda sonde ,vžigalne tuljave ipd. je obvezen diagnostični
izpis testerja.
• Pri reklamaciji krmilnih zobnikov in verige, obvezno priložiti 12, 5 ml olja, ki poganja verigo.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Rok prične teči od trenutka ko paket prejmemo na naš naslov.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, nas prosim obvestite na našo telefonsko številko 05 3646 617 ali na e-mail naslov: podpora@silux.si.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo, ki traja 12 mesecev, lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Obrazec za uveljavljanje garancije dobite tukaj.
Vračila za pravne stranke
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe. Vračilo kupnine za pravne osebe ni mogoče. Vračilo bomo sprejeli le v primeru napačno dostavljenih izdelkov, če nam to sporočite najkasneje v 8 dneh od prejema paketa. Pravne osebe lahko uveljavljajo garancijo (vložijo reklamacijo) ali stvarno napako.
Pomembno predhodno obvestilo!
V kolikor izdelek vračate še v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), se obrnite na zavihek "Vračilo blaga".
Pravica do uveljavitve "365 dni vračila" izdelkov
Vsi vemo, kako je. Naprej izdelek kupimo, ga odložimo na prvo polico ter nanj pozabimo. Zato našim cenjenim strankam ponujamo možnost vračila ali zamenjave vseh izdelkov vse do 1 leta tudi, ko za vračilo ali zamenjavo izdelka zamudijo 14 dnevni rok za obvestilo, kot to veleva Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
V naslednjih postavkah so spisani pogoji za uveljavljanje tovrstne storitve:
- Blago mora biti nepoškodovano, ne montirano, v originalni nepoškodovani embalaži ter nespremenjeni količini.
- Na elektronski naslov nam pošljite zahtevek za vračilo ali zamenjavo*, katerega bomo pregledali in vam pisno odobrili.
- Zaračunali vam bomo odbitek od skupne vrednosti v višini 50%.
- Denar prejmete takoj, ko dobavitelj izda dobropis oziroma njihovo odobritev. Običajno je to v 14 dneh.
V kolikor izpolnjujete ter se strinjate z zgornjimi pogoji, lahko izdelek vrnete na naš naslov: SUBAN d.o.o, Kazarje 3, 6230 Postojna.
*V izogibu nepotrebnim stroškom pošiljanja zaradi zavrnitve izdelka s strani dobavitelja ali nas, nam na elektronski naslov predhodno pošljete slikovno gradivo (embalaže in izdelka). Slike bomo pregledali in vam sporočili odgovor, ali je izdelek primeren za vračilo.
Zahtevek za vračilo nam pošljite na elektronski naslov.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za fizične osebe. Vračilo kupnine za pravne osebe ni mogoče. Vračilo bomo sprejeli le v primeru napačno dostavljenih izdelkov, če nam to sporočite najkasneje v 8 dneh od prejema paketa. Pravne osebe lahko uveljavljajo garancijo (vložijo reklamacijo) ali stvarno napako.
Pravno varstvo
Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.
Zbiranje podatkov
Pravice uporabnikov, ki izhajajo iz danih privolitev
- pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev
- pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev
- pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov
- pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem
- pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi
- pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov
Postopek uveljavljanja pravic
Varovanje zasebnosti
Varovanje podatkov
Arhiv dokumentov / računov
E-obvestila ter komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če bo uporabnik v to privolil. Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje oglasnih elektronskih sporočil, uporabnik poda privolitev za obdelavo naslednjih posredovanih osebnih podatkov:
- ime in priimek,
- e-poštni naslov,
- IP naslov naprave, s katere se prijavlja,
- telefonsko številko oz. številko mobilnega telefona.
[1] (OBVEZNO) Privolitev za sledenje aktivnostim in interesom na spletni strani www.silux.si in pripadajočih pod-domenah:
- Iznos, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na vseh pod domenah spletne strani www.silux.si, nam omogočajo izvajanje naročenih storitev, kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na spletni strani ter agregirane in anonimizirane analize uporabe spletne strani in njenih vsebin.
- Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.
[2] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje novic ter obvestil o Silux ponudbi in ostalih novostih na področju avto-moto rubrike velja do preklica in obsega:
- uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o naši ponudbi ter novostih,
- uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so ecommerce vodiči, obvestila o ecommerce dogodkih in podobno,
- iznos, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk,
- obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku),
- uporabo podatkov za neposredno trženje,
- ponovno ciljanje na platformah z namenom ponovne predstavitve izdelkov / ponudbe,
- iznos in obdelavo podatkov v orodjih za digitalno oglaševanje (uporaba e-pošte za pripravo anonimiziranih segmentov uporabnikov, v tem primeru e-pošte ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku).
Za pravice uporabnikov, ki izhajajo iz danih privolitev, si lahko ogledate na 5 zavihku.
Pravno obvestilo
Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.silux.si so last podjetja SUBAN d.o.o. in dobaviteljev ter se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Vsi rezervni avto deli iz kategorije svetila, ogledala, karoserija, hladilni sistemi niso original razen, če to ni eksplicitno definirano na samem izdelku. Vse vsebine vozil in ostalih katalogov se na naši spletni strani www.silux.si uporabljajo izključno samo za identifikacijske namene. Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani www.silux.si, so avtorsko delo in kot take zaščitene z veljavno zakonodajo o avtorskih pravicah.
Podjetje SUBAN d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani www.silux.si.
Prav tako podjetje ne odgovorja za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.
Ne podjetje SUBAN d.o.o. in nobena druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnih strani www.silux.si, ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na www.silux.si ali za kakršne koli napake in pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
Pritožbe in spori
Vsak dan se trudimo, da bi bili kupci zadovoljni z nami. Ko naletite na težave, nas lahko pokličete na telefonsko številko 05 364 66 17 ali nam pišete na podpora@silux.si.
Za izvensodno reševanje potrošniških sporov podjetje Suban d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca. Kot ponudnik spletne prodaje, objavljamo povezavo do platformo za reševanje potrošniških sporov, ki je na voljo na tej povezavi.
Podjetje SUBAN d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb vsebin na www.silux.si