Ste že naš član?
Prijava registracija
Pokličite nas
05 364 66 17
Košarica
Košarica je prazna
Polcar Official Distributer

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Z uporabo te spletne strani se obiskovalec (kupec) strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec, ki bo vnesel kakršnekoli podatke, je dolžan vnašati samo točne in resnične podatke, informacije, gradiva, itd.. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja Suban d.o.o..

Spletni katalog, artikli ter cenik

Spletni katalog vsebuje aktualno ponudbo iz našega prodajnega programa z vsemi potrebnimi podatki. Vsi artikli iz prodajnih oddelkov: svetila, karoserija, ogledala, hladilni sistemi, avtoklima ter sklopke niso originalni. Cene v ceniku so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo na dan naročila blaga.

Komunikacija - e-obvestila

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • Pošiljatelj bo jasno razviden,
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
  • Vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Ponudba artiklov

Ponudba artiklov na spletu se lahko dnevno spreminja, za artikle na spletu veljajo spletne cene. 

Naročilo blaga

Željeno blago naročite elektronsko preko spletnega kataloga oz. naročilnice, preko e-poštnega naslova: podpora@silux.si ali preko telefona na podlagi cenika. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju SUBAN d.o.o.. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu v roku dveh ur od oddaje naročila.

Koraki nakupa - sklenitev pogodbe ali naročila

Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila. Ko uporabnik najde artikel, ki ga želi naročiti ga vstavi v košarico.

Koraki nakupa v vozičku:

1.korak: Izberite količino izdelkov, katere želite naročiti ter jih potrdite --> nadaljuj z nakupom.
2.korak: Izberite način plačila izbranega blaga ter dostavo.
3.korak: Izberite, ali ste fizična ali pravna oseba ter pripišete podatke za plačilo/dostavo.

4.korak: Prikazan je seznam vseh artiklov, ki jih želite naročiti ter znesek celotnega nakupa. Naročnik v tem koraku potrdi, da je seznanjen s pogoji naročanja, v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila. V tem koraku tudi zaključite naročilo.

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "Naročilo potrjeno" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Postopek obveščanja o nakupu
  • po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti ali sms sporočilu, da je naročilo sprejeto
  • naša ekipa naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi ali zavrže z razlogom
  • vezani smo izključno na dobavo s strani naših dobaviteljev in na čas, v katerem lahko dobavitelj dostavi artikel do naše poslovalnice. V kolikor je dobava zelo dolga in kupec ne želi čakati, nam to sporoči, artikel bomo odstranili iz naročila in vrnili kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale morebitne artikle lahko kupec počaka ali pa celotno naročilo stornira
Silux, Suban d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi utegnila nastati zaradi daljših dobavnih rokov, napačno naročenih izdelkov s strani stranke ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.
 
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo enako za vse uporabnike naše spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
 
Navkljub prizadevanju naše ekipe, da bi bili na spletu točni podatki, vključno s cenami artiklov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V takšnem primeru bo kupcu, v kolikor bo tako želel, omogočen odstop od pogodbe.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Darilni bon / popustni kuponi SILUX

Darilni bon je moč kupiti v naši spletni trgovini. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov.  V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, se razlika doplača.
 
Popustni ter ostali kuponi SILUX se medseboj ne seštevajo.

Darila spletne trgovine Silux

V določenih primerih in akcijah prejmete ob nakupu izdelkov, ki ste jih naročili tudi priložnostna darilca, katera vam poklanja naša spletna trgovina. Darila dobite le v primeru spletnega naročila. (Za telefonska naročila ne velja.)

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v primeru nakupa za pravne osebe v drugem koraku vpišete v obrazec tudi ime in davčno številko podjetja ter potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. 
 
Spletna trgovina Silux pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z predračunom
  • plačilo z odlogom, v kolikor se prodajalec in kupec-pravna oseba tako dogovorita
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). 

Dobava blaga

Rok dobave blaga je obrazložen v rubriki pogosta vprašanja. Podjetje SUBAN d.o.o. v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.

Dostava blaga

Dostava blaga je obrazložena v sekciji cenik dostave.

Izdaja računa, sklenitev pogodbe in plačilo blaga

Podjetje SUBAN d.o.o. izda račun za naročeno blago, kupcu ob dobavi blaga poleg priloženega računa dostavi še ostalo potrebno dokumentacijo. Naročeno blago, ki je na zalogi kupec plača ob dostavi (po povzetju). Za večja naročila pravnih oseb (tako količinska, kot vrednostna) se lahko sklene pogodba, plačilo se izvrši direktno na TRR podjetja SUBAN d.o.o.  lahko pa plačilo. Naročeno blago je v lasti podjetja SUBAN d.o.o.  do plačila celotne kupnine.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. V kolikor se odločite odstopiti od pogodbe, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago nemudoma vrniti oziroma najpozneje v roku 30 dni po obvestilu, da odstopate od pogodbe. Obrazec za obvestilo o odstopu od pogodbe dobite tukaj.

Garancijo ter stvarno napako lahko uveljavljate le ob predložitvi originalnega računa, pooblaščene osebe-avtomehanika, iz katerega je razvidno, da je bil del strokovno vgrajen. V kolikor uveljavljate stvarno napako, je zaželjeno da k dokumentaciji predložiti obrazec za uveljavljanje stvarne napake, ki ga dobite na naši spletni strani.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini in ga poslati na naslov prodajalca. Osebnih vračil ter pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pred vsakim ličenjem/montažo/nastavitvijo artikov preverite ustreznost blaga! Vračilo že montiranih ali lakiranih artiklov ni možno! 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. (v skladu z 5. odst. 43d. člena ZVPot)
 
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  (v skladu z 9.odst. 43. člena ZVPot)
 
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
  • Ko nam vračate artikle, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje artiklov je SUBAN D.O.O., Goriška cesta 56, 5270 Ajdovščina.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno od Siluxa embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni
strošek vračila blaga (poštnina) razen v primeru, da je v naročilu dodana tudi Silux premium storitev.
 
Platforma Evropske komisije za spletno reševanje sporov: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
O napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v zakonsko določenih rokih. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake na artiklu, dobite tukaj.
 
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt.

Vračilo kupnine

V kolikor je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno z vsemi pogoji za odstop od pogodbe, mu  prodajalec vrne vsa prejeta plačila nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Vračilo kavcije

V določenih primerih dajemo kupcem možnost vračila starega dela, ob hkratnem nakupu novega dela v naši spletni trgovini. V takšnem primeru kupec vplača kavcijo, ki mu je naknadno vrnjena, v kolikor dobavitelj oceni, da je stari del tehnično in drugače ustrezen ter nepoškodovan.
 
V kolikor nam dobavitelj sporoči, da je poslan star del  neustrezen z vidika njihove preveritve, kupcu ne povrnemo vplačane kavcije, temveč mu vrnemo njegov star del nazaj, takoj ko ga dobimo nazaj od dobavitelja.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, nas prosim obvestite na našo telefonsko številko 05 3646 617 ali na e-mail naslov: podpora@silux.si.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Obrazec za uveljavljanje garancije dobite tukaj.

 

 
 

Pravno varstvo

Za ostale pogoje, ki niso navedeni v splošnih pogojih poslovanja, veljajo določila po veljavni ustrezni zakonodaji.

Zbiranje podatkov

Pri pregledovanju naše spletne strani vam je anonimnost zagotovljena. Osebnih podatkov ne zbiramo. Svoje osebne podatke, kot so ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka, nam prostovoljno zaupate ob registraciji v naši spletni trgovini, zaradi korespondence, nakupa, ali sodelovanja v spletnih raziskavah, itd. Podjetje SUBAN d.o.o.  lahko zadrži elektronska sporočila, katera ste poslali spletni trgovini SILUX (podpora@silux.si), jih pošlje vzdrževalcu spletne strani ali našim drugim sodelavcem, ki sodelujejo v spletni trgovini Ta smejo biti na vpogled, vendar le za notranjo uporabo podjetja SUBAN d.o.o.  in za nenehno izboljševanje dela v celotnem podjetju. Podjetje SUBAN d.o.o.  dnevno analizira podatke o obiskanosti spletne trgovine SILUX, statistiko dnevnih obiskov, dnevno pobiranje določenih datotek, iz katere države je bil obiskovalec, ki je pobral datoteko. Zbrana statistika nam služi za izboljševanje uporabnosti in prijaznosti na sami strani, lahko pa jo posredujemo tudi tretjim osebam, toda tovrstna statistika ne vsebuje nobenih osebnih podatkov, saj nikakor ne služi v te namene.

Varovanje zasebnosti

Za podjetje SUBAN d.o.o. , spletno trgovino z avtodeli in dodatno opremo so vsi prejeti osebni podatki uporabnikov in kupcev Spletne trgovine SILUX, kot so: ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka zasebni in zaupni. Osebne podatke, katere nam posredujete ob registraciji, po elektronski pošti in telefonu, shranimo na varno mesto. Dostopni so le pooblaščenemu osebju oz. trgovcem, uporabljajo pa se izključno za trženje naših izdelkov oz. v korist naših strank. Podjetje SUBAN d.o.o.  osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam.

Varovanje podatkov

Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z vsemi veljavnimi predpisi. Vaše osebne podatke potrebujemo za korektno izpolnitev naročila. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

Arhiv dokumentov / računov

Za vsa naročila vam bomo po e-pošti poslali potrditev naročila. Račun dobite skupaj ob dobavi pošiljke. Vsi dokumenti (evidence nakupov, naročila, računi, reklamacije) se hranijo v poslovalnici podjetja SUBAN d.o.o. , Goriška cesta, 5270 Ajdovščina. Registrirani kupec lahko kadarkoli zahteva kopije dokumentov, katere mu pošljemo po elektronski pošti ali po navadni pošti. Lahko si jih pa tudi ogleda v samemu uporabniškemu vmesniku.

Pravno obvestilo

Vsebine, objavljene na spletnih straneh www.silux.si, so last podjetja SUBAN d.o.o.  in dobaviteljev in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati. Podjetje SUBAN d.o.o.  se bo trudilo, da bodo spletne vsebine točne in ažurne, in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti podjetje SUBAN d.o.o.  niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Prav tako si podjetje SUBAN d.o.o.  si pridržuje pravico do sprememb vsebin.