Ste že naš član?
Prijava registracija
Pokličite nas
05 364 66 17
Košarica
Košarica je prazna
Polcar Official Distributer

Pogosta vprašanja

Kako vem, ali je artikel levi ali desni?

Smer gledamo tako, kot da bi sedeli v avtu. Npr.: levi blatnik je voznikov blatnik, desni pa sovoznikov.

 

 

Kako najlažje najdem rezervni del v spletni trgovini?

Sam izbor izdelkov si lahko ogledate že na uvodni strani. Ločeni so na 8 glavnih rubrik: svetila, ogledala, karoserija, stekla, hladilni sistemi, motor, podvozje/pogon ter nazadnje dodatna oprema. Pod vsako glavno rubriko sledi vrsta kategorij, za katero se lahko odločite.

Svetujemo vam, da uporabite naš selektor vozil. Deluje tako, da preprosto označite vašo znamko, model ter letnik vozila in že lahko brskate po spletni trgovini. Izpisali se vam bodo samo artikli, ki ustrezajo kriterijem vašega vozila.

Pomagate si lahko tudi z iskalnikom, in sicer tako, da prvo označite kaj iščete (glavne rubrike) ter zatem pripišete željeni izdelek: "npr žaromet, odbijač", ter potem znamko in model. Sam iskalnik je tako prilagojen, da vam bo sproti pregledoval možnost obstoja artikla.

Lahko artikle kje osebno prevzamem?

Žal osebnega prevzema ne ponujamo.

Kej pomenijo določeni statusi naročila?

Med samo obdelavo vaši spletnih naročil se določajo naslednji statusi:

  • Čaka na potrditev nakupaTukaj potrebujemo vašo potrditev da ste nakup zares opravili. Na vaš e-mail naslov smo odposlali potrditveni link, na katerega morate klikniti. Gre se za primer, ko nakup opravljate prvič brez registracije skozi proces nakupovanja (košarico), in za to potrebujemo potrditev da se to gre za pravo osebo.
  • Naročeno. Artikli so naročeni pri dobavitelju oziroma so na zalogi. Kmalu lahko pričakujete da bodo tudi odposlani (glejte dobavne roke)
  • Poslano/Zaključeno. Artikli so bili odposlani na vaš naslov. Pričakujete jih lahko v roku 1 delovnega dne.
  • Preklicano. Vaše naročilo je bil preklicano z naše (pomanjkanje zaloge) ali vaše strani.

Artikel želim vrniti. Kakšen je postopek?

Paket preprosto položite nazaj v originalno škatlo, ustrezno zavarujte in zapakirajte skupaj z obrazcem za vračilo na naslednji naslov: SUBAN D.O.O., Goriška cesta 56, 5270 Ajdovščina. Na računu je potrebno še označiti, ali želite zamenjavo artikla, ali povračilo kupnine na vaš TRR. S pripisom vašega TRR, bo denar pri vas v nekaj dneh od prejetja paketa.

 

Izbral in dobil sem napačen artikel. Kakšen je postopek?

Ni problema. Artikel se lahko vrne in pošlje nazaj na našo PE Ajdovščina (Goriška cesta 56, 5270 Ajdovščina) in poslali vam bomo novega.

Prejel sem poškodovan artikel

Prosimo vas, da pri prejemu pošiljke pregledate če je paket mogoče vidno poškodovan. Takrat se prvo obrnite na kurirja kateri vam je pošiljko predal, ter zatem obvestite tudi nas. V primeru da je vsebina paketa poškodovana, vas prosimo da poškodovan artikel slikate ter nam pošljete na naš email naslov podpora@silux.si, najkasneje v roku 24 ur od prevzema. Artikel vam bomo zamenjali v najkrajšem možnem času, brez dodatnih stroškov.

Kdaj dobim naročeni artikel?

Vsi dobavni roki se izpišejo na samem izdelku. Za točnejši dobavni rok nas lahko pokličete na 05 364 66 17.

Možni so izredni primeri ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, takrat bo kupec o tem tudi obveščen. Vsi dobavni roki veljajo za delovne dni, sobote in nedelje ter prazniki ne štejejo.

Pozabil sem geslo?

 

Pozabljene geslo lahko zahtevate tukaj, potrebujete le vaš e-mail naslov, ki ste ga uporabili ob registraciji. Na vaš e-mail naslov boste prejeli podatke za resetiranje gesla. Za tem si lahko skreirate novo geslo.

Težave z registracijo novega uporabnika?

Vsak nov uporabnik za registracijo potrebuje e-mail naslov., na katerega vam potem pošljemo aktivacijsko kodo. Po sami potrditvi kode, lahko vpišete vaše podatke za dostavo/plačilo.Vsi vaši podatki morajo biti pravilni, drugače lahko pride do težav pri dostavljanju paketa in pri pošiljanju pozabljenega gesla. V primeru da ne dobite pošte z aktivacijsko kodo, prvo preglejte če jo imate mogoče med >vsiljeno pošto< (spam pošto). Če je tudi tam ni, nas prosim pokličite na 05 3646 617.

Kakšna je kvaliteta vaših izdelkov?

Večina artiklov ima v samih lastnostih opisano kvalitetno črko, katera pomeni razred same kvalitete.

Razredi kvalitete se delijo na:

  • O - Originalni del (OE), ki je del originalne opreme, distribuiran prek proizvajalca oziroma avtoriziranega uvoznika vozila. (za namestitev/vradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
  • Q - Originalni del (OEM/OES), ki je proizveden pri proizvajalcu originalnih delov, ki so namenjeni za proizvodno linijo vozil. (za namestitev/vradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
  • PC - Nadomestni del, ki je po kvaliteti enak kvaliteti tistih komponent, ki jih uporabljajo pri proizvodnji vozil. Ti deli imajo dodatne certifikate kvalitete, ki jih izdajajo slednje institucije: Centro Zaragoza, Thatcham ali pa TÜV Rheinland. (za namestitev/vradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
  • PJ - Nadomestni del kvalitete, ki je enaka kvaliteti komponent, uporabljenih  v proizvodnji liniji vozil. Del je posebej priporočen iz strani dobavitelja (distributerja). (za namestitev/vradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanj samega izdelka)
  • P - Nadomestni del kvalitete, ki je enake kvalitete  kot komponente, ki jih uporabljajo v proizvodnji liniji. (za namestitev/vradnjo izdelka je včasih potrebna majhna modifikacija oz. prilagajanje samega izdelka)
  • ZJ - Poprodajni del visoke kvalitete. (za namestitev/vradnjo je potrebna modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
  • Z - Preostali poprodajni deli.  (za namestitev/vradnjo je potrebna dodatna modifikacija oz. prilagajanje samega izdelka)

Primer:

Kako plačam paket?

Če ste izbrali plačilo po povzetju, Vam kurir dostavi paket na dom, kateremu tudi plačate naročeni izdelek. Če ste izbrali plačilo po predračunu/plačilo preko paypal-a, Vam kurir dostavi paket brez odkupnine.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja so obrazloženi na strani Cenik dostave.

Izbral sem plačilo po predračunu? Kje je predračun?

Ob pregledu naročila vam avtomatsko pošljemo predračun na vaš poštni naslov.